Disleksija

  1. Podgoršek, Mojiceja: Ko Energija občuduje Veselje, Red potrebuje Optimizem . – Vrsta gradiva kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let).-Založništvo in izdelava – Ljubljana : Morfem, 2007
  2. Nöstlinger, Christine: Mini gre na morje .- Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . -Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Družba Piano, 2007
  3. Podgoršek, Mojiceja: O polžu, ki je zajcu rešil življenje . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Kranj : Damodar, 2007
  4. Nöstlinger, Christine: Mini gre na morje .- Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . -Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Družba Piano, 2007
  5. Podgoršek, Mojiceja: Medo reši vsako zmedo . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Kranj : Damodar, 2007
  6. Podgoršek, Mojiceja: Črviva zgodba . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Kranj : Damodar, 2008
  7. O petelinčku : ljudska pripovedka. – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Družba Piano, 2008
  8. Zupan, Henrik Riko: Kako je nastalo Blejsko jezero . – Vrsta gradiva- pravljice ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Bled : samozal. M. & H. R. Zupan, 2011
  9. Koščak, Tina: Glinčki . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Šmarje-Sap : Buča ; Grosuplje : Kulturno-umetniško društvo za razvijanje kreativnosti, 2011
  10. Podgoršek, Mojiceja: Na zelenjavnem vrtičku . – Vrsta gradiva- slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2012
  11. Shakespeare, William: Romeo in Julija : lahko branje . – Vrsta gradiva- drama ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Slovenj Gradec : Zavod Risa, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje, 2012
  12. Tavčar, Ivan: Visoška kronika : lahko branje . – Vrsta gradiva- roman ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Slovenj Gradec : Zavod Risa, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje, 2012
  13. Zupan, Henrik Riko: Vila Bleda . – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Bled : samozal. M. & H. R. Zupan, 2012
  14. Puhan, Terezija: Skrivnostni prebivalec graščine Ravnica . – Vrsta gradiva- pravljice ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Celje : samozal., 2013
  15. Košuta, Miroslav: Abecerime . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2014
  16. Miklavčič, Milena: Gal in lačne hruške: Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let). – Založništvo in izdelava – Žiri : Jutri 2052, 2014
  17. Isol: Poredni Petit = Petit, el monstruo . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – Dvojezična izd., 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2014
  18. Igerabide, Juan Kruz: Jonova budilka = El despertador de Jonás . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – Dvojezična izd., 1. natis – – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2014
  19. Andruetto, María Teresa: Juanova dežela . – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2014
  20. Aleš Luznar, Kaja: Po čem diši lešnik? = What does a hazelnut smell like? . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Maribor : Filantrop, 2015
  21. Finžgar, Fran Saleški: Pod svobodnim soncem : [lahko branje] 1. del . – Vrsta gradiva- roman ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Slovenj Gradec : Zavod Risa, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje, 2015
  22. Finžgar, Fran Saleški: Pod svobodnim soncem : [lahko branje] 2. del . – Vrsta gradiva- roman ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Slovenj Gradec : Zavod Risa, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje, 2015
  23. Isol: Kulturna izmenjava . – Vrsta gradiva- slikanica ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – Dvojezična izd., 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2015
  24. Isol: Kulturna izmenjava . – Vrsta gradiva- slikanica ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – Dvojezična izd., 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2015
  25. Koranter, Sonja: Zakaj imamo koledarje? : kdo si je izmislil 29. februar? . – Vrsta gradiva- kratka proza ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2016
  26. Koritnik, Ana: Rex : Matevžev kuža . – Vrsta gradiva- kratka proza ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2015
  27. Peršolja, Patricija: Teta Alma in gospod Čas . – Vrsta gradiva- slikanica ; leposlovje za odrasle . – Založništvo in izdelava – Maribor : Pivec, 2015
  28. Klenovšek Musil, Manica: Čarobna školjka . – Vrsta gradiva- slikanica ; leposlovje za odrasle . – Založništvo in izdelava – Maribor : Pivec, 2016
  29. Klenovšek Musil, Manica: Pobalinska pujsa . – Vrsta gradiva- slikanica ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – 1. natis . -Založništvo in izdelava – Maribor : Pivec, 2015
  30. Grimm, Jacob ; Grimm, Wilhelm: Najlepše Grimmove pravljice . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Tržič : Učila International, 2016
  31. Vozelj, Blaž: Miklavž že ve . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . -Založništvo in izdelava – Koper : Ognjišče, 2016
  32. Berne, Jennife: Na žarku svetlobe : zgodba o Albertu Einsteinu . – Vrsta gradiva- slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Celje : Društvo Mohorjeva družba : Celjska Mohorjeva družba, 2017
  33. Berne, Jennife: Na žarku svetlobe : zgodba o Albertu Einsteinu . – Vrsta gradiva- slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Celje : Društvo Mohorjeva družba : Celjska Mohorjeva družba, 2017
  34. Volčanjk, Nina: Zalin svet : priporočnik za razumevanje disleksije . – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2019
  35. Podgoršek, Mojiceja: Krava pere knjigo o jajcih . – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) .- Izdaja – 1. izd . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2019
  36. Aliano Casales, Susana: Šlik šlak . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – Dvojezična izd., 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2019
  37. Valverde, Mikel: Nika velikanka . – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2020
  38. Sadovnik, Maja: Iznajdljivi Eli . – Vrsta gradiva- slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . -Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2020

Za slepe in slabovidne ter ostalo

  1. Kermauner, Aksinja: Tema ni en črn plašč. – Vrsta gradiva- kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2001
  2. Kermauner, Aksinja: Žiga špaget gre v širni svet . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava- Dob pri Domžalah : Miš, 2010
  3. Praprotnik-Zupančič, Lilijana: Zakaj so zebre progaste? : posebna izdaja v Braillovi pisavi . – Vrsta gradiva- slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2010
  4. Kermauner, Aksinja: Žiga špaget gre v širni svet [zgodba s priredbo v slovenski znakovni jezik] . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije, 2015 [i. e. 2018]
  5. La Mare, Walter John de: Čudežni jopič . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 1984
  6. Hesse, Hermann: Mali srpan in druge mladostne pripovedi . – Vrsta gradiva – kratka proza ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 1996
  7. Žerdin, Tereza: Ribica v šoli . – Vrsta gradiva – pravljice ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 1991
  8. Žerdin, Tereza: Žabja šola . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 1995
  9. Weninger, Brigitte: Vsi za enega, eden za vse . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Kres, cop. 2007
  10. Brush, Ann: Med dvema ognjema . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Šmarješke Toplice : Stella, 2007
  11. Peček, Stane: Zmak . – Vrsta gradiva – kratka proza ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – V Ljubljani : Karantanija, 2007
  12. Ely, Lesley: Luka je med nami . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Kranj : Damodar, 2009
  13. Ely, Lesley: Luka je med nami . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Kranj : Damodar, 2009
  14. Podgoršek, Mojiceja: Čarovnica Uršula . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2010
  15. Kesič Dimic, Katarina: Niki se zgodi pravljica . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2011
  16. Podgoršek, Mojiceja: Kaja zna računati . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2011
  17. Podgoršek, Mojiceja: O petelinu, ki je hotel znesti jajce . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2011
  18. Podgoršek, Mojiceja: Petelin Pepin . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2012
  19. Podgoršek, Mojiceja: O lačni lisici . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2011
  20. Furlan, Alja: Šim : o pogumu in zdravju .- Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let). – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2012
  21. Kesič Dimic, Katarina: Človek, ne spomni se . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2011
  22. 2 o nagajivih črkah . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2012
  23. Furlan, Alja: Šimpatki za Emo . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Alba 2000, 2012
  24. Landa, Mariasun: Krokodil pod posteljo . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Medvode : Malinc, 2012
  25. Naše zgodbe : lahko branje . – Vrsta gradiva – kratka proza ; leposlovje za odrasle . – Založništvo in izdelava – Črna na Koroškem : CUDV – Center za usposabljanje, delo in varstvo ; Slovenj Gradec : Zavod Risa, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje : Mocis, Center za izobraževanje odraslih, 2013
  26. Kraljič, Helena: O petelinčku, ki se je učil kikirikati . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Jezero : Morfem, 2012
  27. Podgoršek, Mojiceja: Krtek Škrtek najde nov dom . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2013
  28. Lazai, Stefanie: Benjamin : moja mama je posebna . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Schering, Podružnica za Slovenijo, 2006
  29. Kermauner, Aksinja: Bela kot galeb : zgodba o deklici z albinizmom . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Jezero : Morfem, 2014
  30. Podgoršek, Mojiceja: Vrsta gradiva – slikanica ; za predšolske otroke (0-5 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2013
  31. Bone, Mia ; Ujawe, Petra Julia: Zdravilne zgodbice. Del 1, [Težave z govorom, izbruhi trme, uspavanje in več ] . – Vrsta gradiva – pravljice ; za predšolske otroke (0-5 let) . – Izdaja – 1. ponatis . – Založništvo in izdelava – Radovljica : Didakta, 2015
  32. Bone, Mia ; Ujawe, Petra Julia: Zdravilne zgodbice. Del 2, [Jezikanje, ljubosumje, deljenje igrač in več] . – Vrsta gradiva – pravljice ; za predšolske otroke (0-5 let) . – Izdaja – 1. ponatis . – Založništvo in izdelava – Radovljica : Didakta, 2015
  33. Gréban, Quentin: Šerif Bobi . – Vrsta gradiva – slikanica ; za predšolske otroke (0-5 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2016
  34. Vodnik po pravicah invalidov : lahko berljiva in razumljiva oblika . – Vrsta gradiva – knjiga ; neleposlovje za odrasle . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, 2015
  35. Slapnik, Janja: Tik – tak . – Vrsta gradiva – slikanica ; otroško gradivo (splošno) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2016
  36. Dobravec, Mira: V Klari je nekaj več : (tudi en majhen kromosom) . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Rokus Klett, 2017
  37. Podgoršek, Mojiceja: Goska Noska dobi očala . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2017
  38. Papp, Lisa: Zoja in Belka . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Hoče : Skrivnost, 2017
  39. Makarovič, Svetlana: Veveriček posebne sorte . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2017
  40. Podgoršek, Mojiceja: Si že ali še boš? . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Domžale : Epistola, 2018
  41. Kraljič, Helena: Muca Mija in novoletno darilo . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Jezero : Morfemplus, 2017
  42. Corbalis, Judy: Ujemi žogo . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Hoče : Skrivnost, 2018
  43. Vojsk Jakofčič, Jasmina: Larino potovanje : zgodbica z vajami za razgibavanje govori . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2019
  44. Mazi, Darka: Ana premaga strah pred govorjenjem . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Založništvo in izdelava – Jezero : Morfemplus, 2019
  45. Kolmanič, Karolina: Tu je doma ljubezen : lahko branje . – Vrsta gradiva – kratka proza ; leposlovje za odrasle. – Izdaja – 1. izd., 1. natis . – Založništvo in izdelava – Murska Sobota : VDC : Ajda, 2018
  46. Hrnčič Drašković, Lidija: Fagurjeva zgodba . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Založništvo in izdelava – Dobrna : Center za usposabljanje, delo in varstvo, 2020
  47. Domínguez, Niko: Vse o piratih : poljudnozgodovinsko branje . – Vrsta gradiva – knjiga ; otroško gradivo (splošno) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Grahovac, 2017
  48. Brontë, Charlotte: Jane Eyre . – Vrsta gradiva – kratka proza ; za šolske otroke (9-14 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Grahovac, 2017
  49. Lepotica in zver . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Grahovac, 2017
  50. Zgodbe o zmajih . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. natis . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Grahovac, 2017
  51. Kako živim in kaj si želim? . – Vrsta gradiva – razne literarne vrste ; leposlovje za odrasle . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Rokus Klett, 2021
  52. Makarovič, Svetlana: Veveriček posebne sorte . – Vrsta gradiva – slikanica ; za šolske otroke (5-10 let) . – Izdaja – 1. izd. . – Založništvo in izdelava – Ljubljana : Mladinska knjiga, 2017

 

Skip to content